mayo 11, 2012


Blue Night!!!






Blue is one of my favorite colors. I chose this Jumper to attend a civil wedding. I thought it was a great choice due to the fact that a dinner followed. In my opinion civil weddings have two components. They are very laid back and formal at the same time. Therefore the best option is to opt for cocktail style dresses. The color was also very appropriate since it was an evening event. If it would've been during the day I Would've selected a different color. What do you think. Have a blessed mothers day weekend!! 
                                                                  _______________

Bueno el "azul" es uno de mis colores favoritos y  escogí este jomper la semana pasada para asistir a la celebración de una boda civil,me pareció muy adecuado ya que estaba preparada una cena después de la ceremonia. A mi  criterio  las bodas civiles tienen dos componentes: sencillez y sobriedad....Así que lo aconsejable es optar por trajes o vestidos "cóctel". El color me pareció apropiado porque fue por la noche, que al contrario hubiera sido de día, estoy casi segura hubiera escogido un color claro.
Tu que crees?.....que pases un super y bendecido fin de semana celebrando a MAMA!!!

I Wore:
Jumper & shoes bebe
Accesories Target
Belt TJmaxx 


RUTH 3:11
RUTH 3:11



  • Share:

You Might Also Like

0 comments